torsdag 10 januari 2013

Jag är ledig imorgon

Har kompledigt imorgon. Det känns sådär. Det är så mycket jag vill hinna göra på min lediga dag. När jag känner så brukar jag inte få någonting gjort eftersom jag inte vet i vilken ända jag ska börja. Jag kan sammanfatta allt jag ska göra med STÄDA. Min intention är att jag åtminstone ska städa badrummet riktigt grundligt och om jag hinner ska jag plocka undan julen.
Jag har 37 semesterdagar att ta ut i år! Senast på söndag måste jag bestämma mig för när jag önskar ha min sommarsemester. Jag kan ta högst fyra veckor ledigt i en följd. Jag har nästan alltid börjat min sommarsemester veckan innan/efter midsommar. Det vill jag nog göra i år också. Min Sambo har 25 semesterdagar. Vi brukar försöka vara lediga samtidigt i två veckor.
I vår ska vi utbildas och bli HBT-certifierade på jobbet. Det ser jag fram emot.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag blir som du. Lite lätt handlingsförlamad när jag vill göra mycket på en gång. Men jag tror att du fixar städning och lite julrensning.


Fru Venus sa...

Du kan väl komma hit en sväng i sommar igen? :-)