lördag 9 november 2013

I väntan på vadå?

Mellan har tänkt ha ett litet födelsedagsparty här hemma vilken minut, dag eller vecka som helst. En av gästerna har redan kommit. Planeringen från Mellans sida är sisådär. Jag gör allt för att inte lägga mig i. Hade planeringen varit bättre hade han kunnat få ha en ff-fest men nu får han stå ut med att Sambon och jag är hemma eller om vi får stå ut....vi får väl se.

Minsta har fått sina nya glasögon idag! Snyggingen!

Jag har postat ett paket till brorsdotterdotter som fyller 3 år på måndag. Sötaste ungen på den här planeten.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

hastigt och lustigt fick vi oxå reda på att det skulle vara fest här hemma. Eller fest och fest, men grabbarna ska snacka och dricka öl

Aurora sa...

Vi hade fritids här förr när barnen bodde hemma. En av deras kompisar upplyste mig om detta.