onsdag 13 november 2013

Välkommen hem.

Grannens katt möter oss alltid i backen ned mot vårt hus och följer oss till vår brevlåda. Mycket snällt av den tycker jag! Minsta har varit på fäktningen och ikväll fick jag hämta honom så vi åkte buss. Vi kom precis hem.
Nu ska jag laga middag. Sambon relaxar på badhuset. Jag slutar jobba vid lunch imorgon och då tänker jag relaxa hemma i min soffhörna.
Idag hade Största inte bakat något men imorgon slutar han kl 10....Hoppas! Igår bakade han havrekakor. Det var äppelmos i dem. Väldigt goda!

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Hembakat är bäst

JaanaM. sa...

Jag har relaxat i soffan idag....

Fru Venus sa...

Fin kisse :-) och smarriga godsaker!
Har aldrig testat yoga då jag inte ens når golvet med fingertopparna...

Aurora sa...

Ta med dig kissen in och relaxa med den. Mysigt med lite kattspinn på magen. Kram

Knasterfaster sa...

Shamrock: och allra bäst att bli bjuden!
Jaana: Skönt!
Frun: som en av dina! Jag är förundrad över hur vig jag är. Jag sätter hela handflatan i golvet med raka ben utan problem!
Aurora: törs inte ta in kissen pga allergi. Får ta en vetevärmare på magen.