söndag 24 november 2013

Jag ska gå ut och gå och jag ska ha mössa på mig

Sambon och jag har slängt skräp vid återvinningen. Det kan inte bli roligare än idag att göra det sa jag och syftade på att solen sken åtminstone.

Om en stund ska jag och min Sus ut och gå. Det var nog en månad sedan vi promenerade senast så idag kommer vi vara tvungna att gå långt för vi har mycket att prata om. Vi brukar gå minst en mil. Det är kallt ute så jag kommer att ha mössa på mig då ser hon förhoppningsvis inte att jag fortfarande inte har klippt mig. Hon bryr sig inte om det men jag tycker att det är jobbigt.  Till det yttre är vi väldigt olika Sus och jag. Hon är alltid sminkad och välklädd.  Jag är som jag är. En lady och en lufs.

1 kommentar:

Aurora sa...

Ta du på dig mössan. Den behövs. Det är riktigt kallt ute även om solen skiner. Någon lufs tror jag däremot inte att du är. Varför sminka sig när man ska utföra fysisk aktivitet. Kram