söndag 22 juni 2014

Sven - en man att lita på!

Se min Sven - så hänförande vacker han är!
Lax med pesto och färskpotatisar ska det bli till middag idag.  Jag fick en burk pesto av svägerskan i födelsedagspresent. Hon gav mig en fin korg med en massa gott. Lyx!
Svärmor gav mig 500 kronor. Eftersom jag hade räknat ut att hon nog skulle ge mig det så hade jag varit förutseende och handlat upp födelsedagspengen innan jag fick den. Jag köpte ett grönt linne på Naturkompaniet när Största och jag var på stan.
Vilket solskydd rekommenderar ni? Jag vill ha ett som inte är så kletigt.
Hur gör ni när ni handlar parfym?  Jag är 46 år och har aldrig handlat sånt. Nu vill jag ha en som doftar fräsch, lungt och milt. Finns det?

1 kommentar:

Shamrock sa...

Jag har ett jättebra solskydd som min hudläkare rekommenderade för flera år sedan. Men tyvärr tillverkas det inte längre så när tuben är slut vet jag inte vad jag ska ta mig till. Märket heter ROC men den sorten jag vill ha finns inte längre