torsdag 26 juni 2014

Imorgon ska jag ut och resa

Imorgon ska Susanne och på roadtrip. Vi åker till min födelsestad Norrtälje. Det ska bli så roligt att få visa henne runt på gatorna där jag sprang runt som barn! Vi ska hälsa på min bror i verkstaden där han jobbar. Vi kan parkera bilen hos honom så står vi gratis. Brorsan rekommenderade oss att besöka caféet Tre Praliner och konstmuseet. På tisdag invigs utställningen Konst i ån och jag hoppas att de har börjat ställa konstverken i ån redan. Jag ska visa henne Socitetsparken och ångbåten och så kanske vi går upp till Bergstugan och tittar på utsikten. 

Nu måste jag sova för vi ska åka tidigt.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ha det fint i Norrtälje. Det är en trevlig stad.

Susjos sa...

Myysigt!!! Vi hann inte med så mycket av Norrtälje under vår vistelse på Rådmansö, hade tänkt äta lunch på ångbåten i Norrtälje -men då regnade det så mycket! :-(

Ha en toppendag!

nillas liv på pinnen sa...

Loligt, det låter! Hoppas ni hade det bra.