lördag 14 juni 2014

Jag är inte riktigt färdig ännu

Vilken vecka!
Torsdag - söndag i Oslo.
Måndag - rivstart på jobbet och 110% arbetsinsats.  Direkt efter jobber hem till Susanne där jag fick ett skönt fotbad.  Hemma ca 21.30.
Tisdag - en likadan arbetsam arbetsdag. Flexade ut redan kl 16  Cyklade direkt ned på stan för att tillsammans med en annan klassförälder handla presenter till lärarna i Minstas klass. Direkt från stan till personalfest tillsammans med Sambon. Hemma 00.30.
Onsdag - Jobbigt på jobbet. Städat inför studenten.
Torsdag - Skolavslutning för Minsta. Kom till jobbet 11.15. Hoppade lunchen. Cyklade från jobbet till stan för att möta Mellan i en skoaffär 17.40. Köpte skor, bälte och byxor till Mellan. Hämtade studentskylt. Köpte en skjorta till Största. Handlade mat m.m  Hämtade björkris.  Hemma 21.45 kanske. 
Fredag - Studentdag! Gick upp 05.10 cirka, samtidigt som Mellan. Städade, dukade m.m m.m fram till kl 12.30. Sedan firade vi studenten till kl 21.10.
Just nu tvättar jag och packar åt Minsta som åker till kollo imorgon.  Ska lägga i ytterligare en maskin med tvätt innan jag lägger mig.

1 kommentar:

Shamrock sa...

sen tycker jag att du borde få lite välbehövlig ledighet