lördag 7 juli 2012

Gosekaninen

Nu är vi hemma igen från vår femdagarstur. Zelda har haft tillsyn varje dag och endast en gång satt hon utanför buren då svägerskan kom för att titta till henne. En gång är ingen gång även i kaninernas värld. Nu har vi gosstund. Hon älskar att ligga med nosen instucken under min arm och jag får inte sluta klappa för då får jag en buff eller ett nafs. Hon slickar mig på armen och det betyder att hon tycker om mig.  

Vi hade tur med vädret under vår resa. Det var bara igår som det var mulet och regnade. Det är fantastiskt otroligt överväldigande vackert i Bohuslän. Jag älskar solvarma klipphällar, stenar och berg! Jag fattar inte varför inte alla bor där. Det känns fattigt här hemma nu eftersom vår utsikt är några jordhögar, ett trädgårdsskjul och ett dåligt underhållet grannhus.  Jag önskar mig en klipphäll och ett litet hav i julklapp.


1 kommentar:

h sa...

Med den globala uppvärmningen kan du nog få din önskan uppfylld. :D
Vet inte om du hinner få det till denna jul dock..