lördag 5 mars 2011

Hallå Shanti Roney!

Till Shanti.
Du kanske har haft lite tråkigt och googlat dig själv för att se hur många träffar man får på ditt namn och så råkade du hamna här på min blogg? Kul! Hjärtligt välkommen hit. Du får gärna lägga till dig som följare.

Om du mejlar mig (mejladressen står där uppe till höger. Byt ut [at] mot @) så kan vi kanske luncha någon dag när du har vägarna förbi här. Malla med bloggen Monstermalla sms:ade dig för 8-10 år sedan. Varför svarade du inte? Jag heter naturligtvis inte Knasterfaster på riktigt. Om du mejlar mig så får du veta mitt riktiga namn. Jag har ett helt vanligt förnamn men ett lite annorlunda efternamn.

Det var allt jag ville. Hoppas du hittar på något roligare att göra nu. 27 800 träffar på google - det var inte dåligt!

Hör av dig.

Från
Knasterfaster
Ps. Jag vill inte luncha som typ en lunchdate eller så utan bara en vanlig lunch. Du kan ta med en kompis om du vill. Du får gärna höra av dig angående lunchen innan den 1 april i år för då slutar jag mitt nuvarande jobb. Du får naturligtvis höra av dig efter det datumet också. Gör det något om jag tar med mig någon till lunchen? Ds.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

ha ha

nillas liv på pinnen sa...

Ja, varför inte. Det kan funka och gör det inte det så har du i alla fall prövat.