söndag 6 mars 2011

Nu är jag missnöjd

Varmvattnet är slut. Det är mitt fel förstås. Jag har stått och diskat hela dagen (nästan). Efter middagen tyckte jag det skulle bli skönt med ett bad. Jag blandade min egen badolja innan jag gick upp till badrummet. Vet egentligen inte hur man gör badolja men jag blandade sådant som jag trodde skulle vara i, matolja, oparfyrmerad flytande tvål och doftolja som doftade jordgubb (doftoljan hittade jag igår då jag städade i köksskåpen). Jag började tappa upp vatten i badkaret. Det var då jag upptäckte att varmvattnet var slut. Nu sitter jag här naken under morgonrocken och surar. Nu har jag missat fem minuter av Solsidan också.

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Fy för slut på varmvatten! Solsidan är ok så här långt.

Fru Venus sa...

Aouch då :-/ Fördel med panna i huset, vattnet tar aldrig slut. Nu får sambon värma dig i soffan ;o)

Fru Gårman sa...

Surt. Jag missade hela solsidan. Trösta dig med det.

nillas liv på pinnen sa...

Men var bor du? I min stad tar aldrig varmvattnet slut.

Knasterfaster sa...

Singelmamman: Solsidan var kul ikväll!
Fru Venus: Hm, vi surar här. Det är jag som är sur och inte vill.
Fru Gårman: Tråkigt att du missade solsidan.
Nilla: Då ska jag flytta till din stad. Var bor du?

Mina dagar sa...

Blanda sin egen badolja DET är respekt dé! Men f....n att du inte fick njuuuuta:(:(
Jag var på kusinträff och missade Solsidan:( Svt-play eller vad de heter, får det väl bli dårå!
Ha en bra vecka!
Oj, ser att klockan är 23.56 borde nog trycka på off knappen här eller nä, en stund till får det bli! Det är så tyst, lungt och skönt när alla sover och jag får sitta här för mig själv!!!:):):):)
KRAMAR Eva