tisdag 3 november 2009

Gekås - Ullared

Igår tittade jag på det där TV-programmet om Gekås i Ullared. Otroligt egentligen hur många originella människor det finns! Det var ett otroligt roligt program. Det var länge sedan jag såg något på TV som var så kul! Jag begriper mig lika lite på Gekås som jag begriper mig på bröstförstoringar. Vi var till Gekås i somras (vi semestrade ju så nära) men jag vägrade att stå i kö och gå in. Sambon och tonåringarna köade och gick in. De handlade inte speciellt mycket. Jag tycker att det bara skulle vara tråkigt att handla allt man behöver för ett helt år på ett och samma ställe. Handlar vi kläder och presenter för 50 000 kr/år så som en  av familjerna i programmet gjorde? Jag tror inte det. Det är ju cirka 4000 kr/månad väl? Det gör vi inte. Kul var det i allafall att titta och förundras och fascineras av de som gillar att shoppa på det där stället. Jag ångar inte att jag inte gick in.

Inga kommentarer: