söndag 29 november 2009

Nej, jag hatar inte Zlatan

Jag hatar inte Zlatan. Jag hatar inte sport heller. Jag ogillar det här: Sambon säger "Kan du............" Jag säger "Vad då?!" Sambon säger:"Vänta lite.............................." Sambon säger:"Va faaan!" Sambon säger "Kan du............................ Jag säger "Ja?" Sambon säger "Neeeeeej!!!" Sedan säger sambon en hel lång mening om något som hänt eller något han ska och då svarar jag med något trevligt och då säger sambon "vad i helvete gör han?!!!!!" och så säger sambon "Jaaaaaaa!" Då kommer jag på något jättesuperviktigt som jag måste säga nu genast för annars är jag rädd att jag kommer glömma det. Jag säger "Du vet.." Sambon skriker "NEJ INTE NU!!!" Sambon säger "Ja?" Jag säger "Vadå?" Sambon säger "Vad var det som var så viktigt som du skulle säga?" Jag säger "Jag minns inte".

1 kommentar:

Finnpajsaren sa...

Hahaha. *känner igen*