onsdag 18 november 2009

Jag vill inte

Någon kanske tror att jag inte vet hur jag skall göra för att få fler besökare till min blogg. Jodå jag vet precis. Jag har läst alla sådana där tips. Jag vill inte använda mig av dem bara. Jag vill se hur många besökare jag kan få utan "hjälp". Jag är glad över de få besökare som droppar in. Jag vet inte om jag skulle klara av att hantera en hel drös. Jag blev bara nervös häromdagen när det plötsligt "strömmade" in besökare.

Jag skulle vilja ändra lite i designen på bloggen. Helst skulle jag vilja ha en mangatjej sitta i ett hörn. Den skulle se ut som de där som var på bindorna för något år sedan. En lite söt ängel med horn i pannan. Kommer ni ihåg? Var det på Always eller Libresse? Sambon lånade Mallas pepparkaksgubbe åt mig ikväll. Jag tycker den är jättefin men jag vill inte sno den ifrån henne.

Inga kommentarer: