tisdag 10 november 2009

Mobilbyte

Jaha, nu har jag då fått byta mobil med 14-åringen. Jag känner mig så elak. (Läs tidigare inlägg från 6/11). Jag vill inte ens använda "hans" mobil. Vi har ju bytt sim-kort och allt men det är ju ändå hans mobil. Jag hoppas att han visar att att han har gjort svenskaläxan idag (läsa en deckare och skriva recension) så att jag får tillbaka min Samsung igen. Han är fruktansvärt besviken över att behöva ha Samsungen. Den kan endast ha 9 sms i kö - det är tydligen helt värdelöst. Jag har nog inte ens haft ett sms i kö någonsin...

Har varit med 8-åringen i skolan. Det är alltid kul! Jag har ritat Pokémon-figurer som vanligt. Jag är egentligen helt värdelös på att rita men 8-åringarna överöste mig med beröm för mina figurer. Det känns så härligt! Maten var jättegod idag med! Det här var första gången jag var med den här terminen. Önskar att jag kunde vara med i skolan mycket oftare. Fikade med lärarna i lärarrummet. Någon frågade vem jag var mamma till. Sa namnet och klassen men det sa henne ingenting. Ibland kan jag få för mig att min son är ökänd/välkänd på hela skolan men tydligen inte...Skönt!

Strax dags att cykla iväg på utvecklingsamtal för 15-åringen.

Inga kommentarer: