söndag 31 juli 2011

Dåligt humör

Rent av förbannad är jag på den j:la cykeln! Å nu börjar det regna också! Fast solen skiner. Jag får inte tillbaka de sablans växlarna. Jag får väl gå till jobbet imorgon. Jag hatar verkligen att behöva be om hjälp. Tycker att jag borde kunna fixa en vanlig enkel punktering. Tydligen inte. Varför ska cykeln trilskas med mig? VA?!

Nu är Största här och spelar en japansk meditationslåt för mig. Han är helt såld på Japan förstår ni och både talar och läser på japanska.

Nu har det slutat regna.

Jag bokade Mellans Malmö-biljett igår kväll. Den kostade exakt 900 kr t.o.r.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Be inte om hjälp, SÄG ÅT DOM att fixa cykeln åt dom, precis som du fixar mycket åt dom där hemma!

Karin sa...

Ja, är det något som jag verkligen är urdålig på, så är det just cykel-lageri-punkteri..

Jag tycker du ska säga till mannen/sönerna att fixa den, annars kan de ju laga sina middagar själva den kommande veckan..

Lycka till!