fredag 15 juli 2011

Ohemult trött

Somnade till lite alldeles nyss när jag började skriva det här inlägget. Det har börjat åska ute så jag skriver inte så långt.

Slutade arbeta kl. 13 idag. Svägerskan har varit här på 15-kaffe. Sambon fick bjuda på sina egenbakade hallongrottor. Svägerskan hade med sig en vinbärskaka. Vi hade även svärmors bullar att tugga på.

Igår blev Lill-Knaster, min brorsdotterdotter, 8 månader. Grattis!!!

Det tar på krafterna att jobba igen efter semestern. Min kropp har inte riktigt vant sig med att gå upp 06.20. så den går fortfarande och lägger sig tidigast kl. 24. Det kan vara därför jag känner mig så trött eller så beror det på åskan.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Åska? Måste vara väldigt lokal sådan.
15-kaffe låter fint, kom hit någon dag ska du få det av mig!

Renée sa...

Kanske är det en blandning men arbete är ju alltid ohälsosamt ;-)

Shamrock sa...

Jag tycker att man skulle få ha semester när man vill. När man känner sig lite trött och så där...

Anonym sa...

Att gå tillbaka till jobb efter semester är minsann inte det lättaste när kroppen fortfarande är inställd på semestertid och sommartid.
Hälsningar Gafflan som inte orkat logga in.