lördag 10 mars 2012

En galge i pannan

Det är mycket som inte är sig likt här hos oss just nu när vi bygger om. Saker dyker upp på de mest oväntade platser. I morse när jag vaknade och gick upp så gick jag rakt in en galge. 

Apropå ingenting så tror jag att jag måste göra ett förtydligande angående min sambo. Han älskar att shoppa! Han köper gärna skjortor. Ibland köper han en rutig och ibland köper han en blå och en gång hade han köpt en svart. Hade inte frissan sagt åt honom att handla så hade han handlat ändå. Sådan är han min sambo. Lite ovanlig. Men bra!

Diskmedelskoppen som jag köpte i Stockholm förra helgen fungerar bra.



9 kommentarer:

Renée sa...

När vi städar så hittar vi oxå en massa saker som både är konstiga och användbara!

Snäckskalsdalen. sa...

HIttade ni kaninen också! Den är väldigt söt! Kram

Fru Venus sa...

Jag tror Zelda vill äta krokusar!

Knasterfaster sa...

Renée: Det lönar sig att städa ibland.

Knasterfaster sa...

Snäckan: Nej, kaninen har vi haft länge. Hon är sötast.

Knasterfaster sa...

Frun: Zelda har fätt morötter.

h sa...

Vilken sötnos! :)

Shamrock sa...

Då är han ovanlig. Min hatar att handla

Knasterfaster sa...

Helena: Hon är söt och gosig!
Shamrock: Min tycker om att vara fin