lördag 3 mars 2012

Energiboost

Nu sitter jag på bussen igen. På väg hem. Damen som sitter bredvid mig läser en bok. Vi pratar inte.

Jag hann ta en ensam fika i Gallerian (med egen medhavd matsäck bestående av kaffe i termos och sesamkex)  innan Shamrock kom och mötte mig där. Vi gick runt i butiker och var en lång stund på Designtorget. Där köpte jag lite köksprylar. Klockan 13 mötte vi Osloskånskan och Singelmamman utanför Åhléns. Det var en liten bloggträff idag vi var bara fyra stycken. Vi pratade, åt och fikade - länge. Så trevligt, avkopplande, mysigt och gott det var! Nu är jag laddad med energi.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Det var jättekul att träffa dig igen och tack för presenten

Malla sa...

härligt! önskar jag bodde närmare er alla!

Maria sa...

Vinnaren är utsedd!
Kika in och kolla vem det blev!

Unknown sa...

vad mysigt att ni träffas live också!