måndag 12 mars 2012

Nu har jag varit elak - det var inte meningen

En vän hade puffat mig på FB. Jag har aldrig blivit puffat där förut. Jag tyckte att det kändes trevligt med en vänskaplig puff så jag puffade tillbaka. Då skrev FB "Du har knuffat xxx". Det har jag inte gjort!!! Jag knuffade inte. Jag puffade bara. Det var inte alls meningen att knuffas. Åhhh, varför blev det så här nu då? Jag ville bara vara snäll.  Kanske jag utesluts ur FB nu när jag är så elak. Kan inte tänka mig att de vill ha folk som knuffas därinne.

11 kommentarer:

Fru Venus sa...

Och VAD gör man när man puffar??

Shamrock sa...

haha - dagens i-landsproblem

Anonym sa...

Hade ingen aning om att man kunde knuffas också!

Singelmamman sa...

Äh, jag tror säkert att det mer kändes som en puff.

Mika sa...

Knuff? Du tryckte nog lite för hårt på den där knappen... Men jag tror nog att du får stanna på fb ändå.

Kram
Mika

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Jag vet inte hur man puffar. Jag knuffas bara tydligen.
Shamrock: hahaha, eller hur?!
Fru Hansson: Varför skulle man vilja knuffa någon? Då borde det finnas en ogilla-knapp också tycker jag.
Singelmamman: Med tanke på den personens pondus och stabilitet så är jag säker på att jag inte fick henne i gungning ens en gång.
Mika: Nästa gång ska jag bara dutta på knappen. Jag har inte blivit utslängd ännu i all fall så jag får nog stanna kvar.

Ulrika sa...

Har ingen aning om vare sig puff eller knuff. Låter lite knöligt på något sätt.
Piff och Puff låter bättre.

Jag tror dock många knuffas inom FB men jag har aldrig mött någon. Ännu.

Mina dagar sa...

Åh, va gla jag är som inte är med i FB! Verkar hända konstiga saker där!;)

Kan inte tänka mig att du kan vara elak!!

Kram

Knasterfaster sa...

Ulrika: Piff och Puff är roliga!
Mina dagar: Hm, nej jag vill helst inte vara elak men ibland är jag kanske det ändå. FB är roligt ibland men det är konstigt också.

Osloskånskan sa...

Jag tänker att puffar till nån så där lite gulligt, typ kram. Det sa iallafall min son att det var. Och blir jag knuffad boingar jag rakt tillbaka upp igen, som ett ägg med tyngd i botten. (haha! sicken jättebra beskrivning av mig själv!)

Knasterfaster sa...

Osloskånskan: Precis så tror jag att du är!