torsdag 22 mars 2012

Imorgon bitti har jag sovmorgon

Imorgon ska jag gå på kurs. Jag börjar klockan 09. Det ska bli skönt med sovmorgon!

När jag var i 9:e månaden med Största vägde jag 62. Jag är 167,5 cm lång. Nu väger jag 70 kg och jag är inte gravid.

Igår fick jag HLR-utbildning. Det kan vara bra för er att veta. Vi fick öva på dockor. Dockornas bröstkorgar klickade när man gjorde rätt. Alla människor borde få en klickmanick inopererad tycker jag. Om någon får hjärtstopp ska ni göra 30 kompressioner och 2 inblåsningar. Om ni inte vill blåsa så kan ni strunta i det. Det är viktigast med hjärtkompressioner. Om personen andas själv skall den läggas i framstupa sidoläge.

Idag har jag varit på personalutveckling med mina arbetskamrater. Vi fick lära oss att tala som giraffer.

And aj i aj i aj vill Always löv Hjoooo!!! Har körat ikväll. Whitney Hounston-låtar. Men även andra låtar, bl.a den här.

Inga kommentarer: