tisdag 26 juni 2012

Finklädd

Här står jag i mina bästa byxor med min finaste väska.

14 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

My God, vad du ser proffsig ut! Men ska du verkligen jobba när du har semester?

Ja, det ska du tydligen.

Singelmamman sa...

Säger som Nilla. Har du en borrmaskin också?
Kanske du vill komma hem till mig, med väska och finbyxor..!

Fru Venus sa...

Jag gillar tånaglarna :-)
Vad har du riktigt i väskan? AEG....?

Fru Venus sa...

Jag gillar tånaglarna :-)
Vad har du riktigt i väskan? AEG....?

Fru Venus sa...

Gud vad tjatigt det blev....

Knasterfaster sa...

Nilla: Ja, det ska jag!
Singel: Ja, jag har en borrmaskin också. (Den är egentligen sambons men allt hans är mitt - tycker jag). Vad behöver du hjälp med?
Frun: Naglarna är kanonröda och det är inte bara för att jag tappat något tungt på dem. I väskan har jag en borrmaskin och bits.
FrunX2 och 3: Äsch, tjata på du. Jag förstår att du är avundsjuk på det röda.

Madlar sa...

Hahhaa, fick inte skruvdragaren plats i Gucciväskan?

Shamrock sa...

Snyggve. Jag fick såna byxor av maken men jag får aldrig ha dem eftersom han alltid tar på sig dem och påstår att hans är försvunna.

Du har en award hos mig

h sa...

När kommer bild på resten av dig? :)

Malla sa...

sån klädsel gillar jag!

Knasterfaster sa...

Madlar: Jag hade inte råd med Gucciväskan när jag hade köpt Skruvdragaren.
Shamrock: I mina byxor är det små fina rosa rosor på insidan av linningen - jag tror det är därför jag får ha dem i fred.
Helena: Aldrig.
Malla: Bästa klädseln ever!

Osloskånskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Osloskånskan sa...

Tres chic som alltid!

Knasterfaster sa...

Osloskånskan: Precis som du!