måndag 4 juni 2012

I ett rus

Ikväll springer jag vårruset. Det har regnat hela dagen men nu skiner solen från en nästan molnfri himmel precis som jag föruspått hela dagen. Mina arbets/lagkamrater var mer pessimistiska. Det är görskönt här i solen just nu. Jag sitter här helt själv för mina kamrater har inte dykt upp på samlingsplatsen ännu. Nu ljög jag förresten. Jag ska inte springa vårruset. Jag tänker gå. Så sa jag förra året också men rätt som jag gick där så sprang jag och t.o.m spurtade in i mål. Det ska jag inte göra i år. Jag tänker gå för jag gillar inte att springa. Jag tycke iofs att det är kul att spurta så det kanske jag gör. Önska mig lycka till. Klockan 19 börjar ruset.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Nästa år kommer jag att SPRINGA vårruset! Fru Gårman (jaja, fd FG då) ska SPRINGA! /Sant!
:)

Anki sa...

Åh vad bra du är!!
Hoppas det gick kanon!

Kram

h sa...

Break a leg! :)

h sa...

Break a leg! :)

Singelmamman sa...

Nu är du nog i mål. Hoppas att det gick bra. Och visst sprang du väl lite?

Knasterfaster sa...

Nilla: TACK! Stod du där någonstans i folkhavet och hejade på mig?
Anne: Lycka till nästa år!
Anki: Det gick kanon!
Helena x 2: Tack för det!
Singelmamman: För att vara jag så sprang jag väldigt mycket!