fredag 15 juni 2012

Nu är jag glad!

Först ett klargörande: jag fyller inte år idag. Jag fyller år när jag har semester.
Ni kan aldrig gissa vem som ärade mig med sin närvaro på min arbetplats idag! Först kom S Ä P O (shh det kanske är hemligt) och sedan kom Bladén eller vad han heter den där sossen! Dra av mig mina byxor vilken överraskning tänkte jag! Nej, det tänkte jag inte förstås. Nämen dra på trissor tänkte jag inte heller. Det är Bladets bil som står där på gatan utanför mitt kontorsfönster. Helt ärligt så hälsade han inte ens på mig. Han gick bara rakt förbi mig där jag stod i receptionen, genom huset och ut på baksidan. Två timmar senare, ungefär, gick han samma väg tillbaka. Jag vinkade inte med svenska flaggan.

Nu är jag glad för nu är jag ledig i fyra veckor!!!

Ps. Bilden på Bladets bil kan ni se i mitt förra inlägg. Jag hade bilden i mobilen och skrev det här på datorn och orkade göra på något annat sätt.

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra att du är glad :-) Ha en underbar semester och mitt erbjudande står kvar om du ångrar dig! KRAM

nillas liv på pinnen sa...

VAD gjorde han hos dig?

Knasterfaster sa...

fru Venus: jag är glad ikväll! Var bara ledig i två veckor förra sommaren så jag behöver verkligen vara ledig nu.
Nilla: jag vet inte. Kan du kolla om de säger något på nyherna ikväll?

nillas liv på pinnen sa...

Kanske. Om jag kommer ihåg. Det kan vara så att R protesterar om jag byter kanal, men first things first, säger jag då.

Knasterfaster sa...

Nilla: jag kollade på svtplay. Han har varit här på PRO-möte.

Shamrock sa...

oj då - storfrämmande

jag tycker att det hade varit kul om du ställt dig och viftat lite med en svensk flagga. Undrar om han hade stannat och pratat lite med dig då

Osloskånskan sa...

TVÅ TIMMAR??! Rektoskopi eller??

Knasterfaster sa...

Shamrock: Det hoppas jag inte att han hade gjort.
Oslo: På ett PRO-möte? Tror inte det. Eller kanske ändå...eller?!

Osloskånskan sa...

Herreguden som man kan missa när man läser! Nu har jag garvat i en kvart, så ögonen rinner!