fredag 8 juni 2012

Student

Grattis till alla studenter idag!

En student fick omplåstring på min arbetsplats idag. Det var på grund av en glasbitsskada. Den studenten såg lite ledsen ut. De andra som var utanför på gatan var glada.
Nästa år tar Största studenten och året efter det är det Mellans tur.

Sambon och jag sitter i varsitt soffhörn och myser på vår uteplats. Det är en 2-dagarskonsert med en massa band i en park cirka 1 km härifrån, bla HIVES och Millencollin. Största, Mellan och kusin Liten har konsertbiljetter. De har inte gått iväg ännu. Vi hör lika bra härifrån.

Vad gör ni då?

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Här hällregnar det och jag har tråkigt men mest är jag trött faktiskt.
Konsert låter kul och ni har det bra som hör så bra på er uteplats, gratis liksom. :D

nillas liv på pinnen sa...

Ja, vad gör man en junikväll som denna? Sitter inne och läser bloggar!

Borde jag söka för det?

Shamrock sa...

Vi firade student igår - det är därför jag inte bloggat så aktivt sista veckan (har haft en del att förbereda)