måndag 18 juni 2012

Semester



e

Uppdatering: pedikyr alltså. I en timma, inklusive underbensmassage. Så njutbart!
Jag valde den rödaste lacken som fanns till tårna. Trots en timmas pedikyr och lack är mina tår de fulaste i universum så för att ni inte ska bli chockade så slipper ni få se dem.
Efter pedikyren åkte jag till Handelsbanken och sa upp mitt Allkort. Nu har jag inget kort alls. Det kan ta upp till en vecka innan jag får ett nytt så nu har jag satt över pengar till Störstas konto så får han ta ut pengar till mig.
Jag har varit på Minstas skola och letat efter träningsoverallsbyxorna men de var inte där. Det fanns en stor svart plastsäck med kvarglömda kläder. Halva säcken, ungefär, innehöll skor.
Nu ska jag försöka få med mig Största till affären. Måste handla frimärken och skicka post till Minsta. Det är viktigt att få post när man är på kollo. Vill ni skicka post till Minsta? Hör av er till mig i så fall så får ni adressen.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Åh.....det där skulle jag verkligen behöva... Njut :-)

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Fick ett presentkort där förra året när jag fyllde år. Det var det jag utnyttjade idag. :)

Maria sa...

Gott att bli lite ompysslad!

Knasterfaster sa...

Maria: Massagen var verkligen ljuvligt skön. Om du har möjlighet tycker jag att du också ska unna dig detta!