fredag 5 oktober 2012

Äntligen!

Största fyllde 18 år i februari. En av hans bästa vänner fyllde 18 i onsdags. Ikväll är de på nattklubb. Det är första gången Största "går ut". Kul tycker jag! Han har sparat mig mycket oro genom att vänta med utelivet tills nu min bästa Största.

Imorgon ska jag gå på teater! Föreställningen heter Kroppen vi bor i och andra galaxer. Recensenten i lokaltidningen skrev "en charmig, varmhjärtad och förnöjsam underhållning". Jag ska gå tillsammans med en av mina bästa vänner. Det ska bli så roligt!

Från och med ikväll har jag chipsstopp. Sambon sitter här bredvid mig med sin chipsskål och frestar men jag är inte sugen. Jag har köpt kanelbullar till mig. Jag köpte fyra men jag ska bara äta en eller kanske två. En vanilj och en kanel.

Nu är Minsta hemma. Han har varit hos en kompis. Jag sa att han skulle vara hemma kl. 21.30 och han kom hem exakt 21.30. Han är fantastisk!

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Min 18-åring låter i det fallet som din. Han har delat en öl med sin flickvän en gång sedan augusti. Han brås nog inte så mycket på mig i det fallet.
Duktigt av dig att ha chipsförbud! Heja!

Shamrock sa...

hoppas att teatern är bra

nillas liv på pinnen sa...

Min artonåring var också ute igårkväll, kanske var de på samma ställe.

Och ikväll ska du och jag gå ut!

Fru Venus sa...

Hoppas ni alla hade en rolig kväll! :-)