lördag 13 oktober 2012

Lördag

Sovmorgon. Gullat med Zelda. Lång frukost. Morgon-tv. Soffmys med Minsta.

Hade en jobbig dröm precis innan jag vaknade i morse. Jag gjorde pinsamma felsägningar, sa snopp istället för kopp t.ex. Vilken stor och fin .... du har! Tur att det bara var en dröm.

Jag åt kebabrulle i går kväll. Gott! Största ringde och beställde och Mellan och Minsta gick och hämtade.

Nilla! Jag har kommit till sidan 36 i boken.

Senare idag ska jag gå eller cykla till Färg&Form outlet.

Jag trivs väldigt bra i min nya frisyr. En dam som hade arbetat som frisör tidigare sa att jag var fin och en man flirtade (blinkade med ena ögat, två gånger t.o.m!) när jag stod i kassan igår. Ville bara skriva det.


2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Lite kul var väl drömmen i alla fall ;-)

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Nej, den var bara jobbig. :(