måndag 29 oktober 2012

Har inte varit ute idag

Skickade Mellan till affären för att köpa toapapper och han fick posta mitt brev också. Smart av mig för det innebar att jag kunde ägna mig åt helt och hållet åt avslappning. Jag har bara myst idag. Med undantag för matlagning och disk så har jag suttit och filosoferat, druckit kaffe och ätit Toblerone och Marianne hela dagen. Surfat runt lite på nätet på jakt efter julklapps- och presenttips. Jag gillar mycket av det som de har på Åhlens.

Imorgon, på min andra semesterdag, ska jag göra lite mer än idag. Största och jag ska cykla till en violinaffär och klockan 08.30 kommer besiktningsmannen som ska titta på vattenläckan. Om Minsta cyklar med mig och Största så ska han få en ny huvtröja och hittar vi en lagom stor halloweenpumpa så ska vi köpa den.

Mellan och flicka S bakar munkar med hål i.

1 kommentar:

Malla sa...

oh så gott med lite toblerone!

och ja, jag uppskattar när du är ärlig, det ska man vara.