fredag 26 februari 2010

Bakom galler

Knasterfaster fångad på bild. 

4 kommentarer:

Malla sa...

Oooooo I like it!! Din hjälm är ju så mycket snyggare än min :D
Varför blev det ingen tröja idag?

Knasterfaster sa...

Hej Malla! Nu har jag varit inne på din blogg för att kolla om det var på HM du köpt din tröja och det var det ju. (Jag kommenterade inget). Innan 9-åringen och jag var på filmen idag så passade jag på att springa in på HM (9-åringen och sambon väntade utanför). Jag sprang runt där inne som en galning och ryckte i alla randiga tröjor jag såg men hittade ingen såg ut som den där som du har. *snyft*

Malla sa...

Ok, trist, den är riktigt skön och såklart till bra pris...hoppas den kommer in, den finns i vitt med rosa ränder också, inte för att jag tror att du vill ha det men dom borde vara på samma ställa i butiken iaf :)

Finnpajsaren sa...

Men vad bra, då vet vi hur Knasterfaster ser ut då! :-)