onsdag 10 februari 2010

Jag åker

Tack för alla kommentarer på mitt förra inlägg!!! Jag har bestämt mig för att åka. Jag åker buss. Idag har Familjejuristen ringt hem och sökt mig. De är de som håller i det juridiska. Jag vet inte vad de vill. Jag skall ringa tillbaka imorgon. När jag pratat med dem skall jag boka biljett på bussen.
Jag åker själv. Min brorsdotter vill träffa mig och jag vill väldigt gärna träffa henne också så det blev ett tungt vägande skäl för mig att åka. Blir det jobbigt att träffa de gamla i släkten så kan jag se fram emot att få träffa min unga släkting i alla fall! Jag skall ringa henne imorgon.

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Bra val :)

Y sa...

Bra! Skulle ha skrivit, men du vet.... Jag var i en liknande situation för ett antal (hm, rätt många när jag tänker efter) år sedan. Tvekade, men åkte till sist. Tog med mig minstingen som blev en riktig isbrytare - och det var så mysigt att träffa den äldre släkten igen. Den dess har vi skrivit och t.o.m. mailat mycket (min faster som är över 80 föredrar mail, det är billigare;)), alltså blivit bra på att hålla kontakten igen. Lycka till. Kram!

Knasterfaster sa...

De senaste två dagarna har jag hört talas om tre damer på 80+ som skickar mejl.:) Det vore ju häftigt om man kunde hålla kontakt med dem på det sättet!!!