måndag 15 februari 2010

Lite bråttom

Ett snabbt inlägg bara. Jag måste göra läxan tillsammans med 9-åringen om 8 minuter. Han har läsläxa. Han vägrar läsa i skolan så nu får han läsa hemma varje dag i stället. Det skall nog gå bra.
Nyss tog Kalla guld!!! Härligt!!! Hennes nyckelord är tålamod säger hon. Hon är så fantastiskt glad!!! Det smittar!!!
Ikväll har jag skickat en fråga till experterna på Antikrundan. Det skall bli spännande att se om de svarar. Jag ärvde en gammal ljusstake som tillhört Hjalmar Bergman nämligen. Det är den som är på bilden. Moster använde  den som julgran som ni ser.

2 kommentarer:

Malla sa...

spännande, jag visste inte att man kunde maila dom! jag har nämligen en cool målning som jag skulle vilja att dom kikade på :)

nillas liv på pinnen sa...

Det var en ovanligt söt ljusstake. Säkert värd sin vikt i glitter! =)