lördag 27 februari 2010

Snuva

Se hela bilden
Jag hade min kudde i frysen igår eftersom jag trodde att jag hade kvalsterallergi. Jag var väldigt täppt i nästan natten till igår nämligen. Idag är jag ännu mer täppt så det är nog en förkylning. Jag är både täppt och har rinnsnuva. Feber har jag inte. Ynka 36.4 bara. Jag undrar om den där febertermometern är riktigt riktig för sambon hade 34.6. Jag skulle vilja ligga i sängen och bara slappa, läsa, äta lördagsgodis, blogga, läsa bloggar och bara ha det bra och mysigt men det är jag nog inte tillräckligt sjuk för. Nu ligger jag här ändå en stund och bloggar och äter en apelsin.

1 kommentar:

Malla sa...

Ja då får vi hoppas det stannar vid en liten förkylning bara!
Jag litar inte på såna där termometrar, vi har 2 och dom visar helkonstiga siffror varje gång.