lördag 27 februari 2010

Vad jag har gjort idag

Röj och rensa
Jag har inte gjort så värst mycket idag. Det är svårt att göra något när man har rinnsnuva. Det känns inte så fräscht att gå och droppa snuva överallt. Jag har varit på bokrean! Jag låg kvar i sängen och beställde från rean på nätet. Himla praktiskt. Fraktfritt och nästan ända fram till dörren. De här böckerna blev det: LÄRN, VIVECA:ETT DJUR PÅ FEM BOKSTÄVER,RIBBING, ANNA:ALLA SPÖKENS..., RUIZ ZAFÓN, CARLOS:VINDENS..., HELLQUIST, HANNA:KARLSTAD Z..., KADEFORS, SARA:FÅGELBOVÄGEN. 
När vi var i Sälen läste jag Sherryl Woods: En skymt av himlen och Åsa Linderborg: Mig äger ingen. Har ni några bra boktips?
(Ursäkta att inlägget blev så fult jag försökte klippa ut och klistra in. Det såg bra ut då jag förhandsgranskade). 

1 kommentar:

Malla sa...

Jag köpte 3 banböcker på rean idag, då blir Fabbe glad så vi kan läsa lite nya godnattsagor :)

Själv älskar jag Michael Connellys böcker om Harry Bosch, deckare är det. Har läst alla.
Sen gillar jag Patricia Cornwell. Nu är det dags att börja med Jo Nesbö, tror författaren hette så.
Längesen jag hade ett läs-il, ska fösöka börja på en bok ikväll!