söndag 28 februari 2010

Nu är alla glada

Vi har ätit hämtpizza ikväll. Plötsligt var sambon på ett himla bra humör. Jag vet inte varför. Han både ringde och beställde och åkte å hämtade pizzorna. Överraskande! Jag vet inte vad vi har firat men trevligt var det i alla fall!!! 
Nu kom jag på en sak som är värd att fira. Lååååååånga februari är slut! Imorgon är det 1 mars! Äntligen, som jag har längtat! 
Nu ska jag läsa godnattsaga för 9-åringen (lite sent, jag vet). Vi läser: Det blåser på månen av Eric Linklater. 
GOD NATT och SOV GOTT!

3 kommentarer:

Malla sa...

Yes! Mars betyder väl ändå vår??

Knasterfaster sa...

Malla! Nu kommer våren! Imorgon ska jag titta om jag hittar några snödroppar eller något annat vårtecken!

Y sa...

Kram idag! Grått värre och blött här, men jo - jag ser snödroppar! Sånt är härligt, härligt. Snart ska jag stoppa ner tomatfröer i små krukor :) Ha en fin dag :)