tisdag 16 februari 2010

Ja men vadå?!

Ja jag råkade väl somna till lite då. Precis när det var någon gubbe som höll på att få ett guld eller var det var någonstans. Sambon blev arg. Han knuffade till mig. Han tycker inte att man skall somna i soffan precis i ett sådant ögonblick. Jag såg målgången. Jag tror det var någonslags skytte för gubben hade ett vapen på ryggen. Ferry heter han visst. Nu skall jag avslöja något väldigt pinsamt jag visste inte en i vilket land de håller på med OS i  så jag frågade sambon hur det kunde vara så ljust där de är när det är så mörkt här hemma. Jag är inte så intresserad av sport.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Hahaha...VANCOUVER! Glöm inte det och dom är sådär en 9 timmar efter oss :)
BJÖRN FERRY OS-GULDMEDALJÖR I SKIDSKYTTE det är S T O R T! Satt som på nålar och är så stolt att vara svensk och väldigt glad för hans skull :))))))

Malla sa...

haha, en del är intresserade, andra inte, helt enkelt :)

Y sa...

Hihi, jag satt vid datorn ;) Men ok, jag är stolt över vad svenska idrottsmän och kvinnor kan! :D

Knasterfaster sa...

Liten sammanfattning OS: Vancouver - ligger 9 timmar efter oss. Kalla är kvinnan, bäst på skidor, svensk och väldigt glad. Ferry är man, bäst på skidskytte, svensk och väldigt glad. Jag är svensk, ointresserad av sport och skall vara stolt. Ok.