måndag 24 juni 2013

Bruna ben är bra

Vilket härligt semesterväder jag har!
Idag har jag
sovit länge
handlat lite på Ica
kokat rabarbersylt!
ätit supergod grekisk sallad och kyckling, pratat och solat tillsamman med en vän i hennes park och druckit kaffe på hennes balkong
cyklat hit och dit
besökt Martha-Mildreds sommarrea på landet hemma hos (min) Sus och beundrat sjöutsikten
köpt en kort blå kjol
druckit kaffe och ätit väldigt goda nybakta bullar med "extra allt" som Pillan hade bakat
handlat lite på Willys
ätit ännu en men inte riktigt lika god grekisk sallad som jag själv hade gjort tillsammans med Sambon, Största och Mellan
konstaterat att jag blivit brun om bena och brunare om armarna idag
gosat med Zelda
gosat med Sambon? (vet inte om jag hinner med det idag)

1 kommentar:

Aurora sa...

Visst är det fint med bruna ben. Bara de inte är rödbrända. Kram