torsdag 20 juni 2013

Morgon dag 4 - resultatet

Idag avslutar jag mitt experiment. Jag har uppnått mitt mål.  Resultat -1,9.
Jag har fastat. I tre dagar har jag bara intagit flytande föda. Det har gått riktigt bra. Köpte inget färdigt fastpaket utan jag köpte olika "hälsodrycker" som jag tyckte lät goda och så har jag druckit grönt te. Till lunch dag 1 och 2 åt jag cirka 1,5 dl sparrissoppa. Dag 3 åt jag grönsaksbuljong till lunch. Kaffe har jag druckit för att inte få huvudvärk, dag 1 och 2 två koppar och dag 3 en kopp.  Jag har varken varit särskilt hungrig eller haft någon huvudvärk. Dag 1 gick jag nästan 15 km. Dag 2 gick jag 10 km och dag 3 gick jag cirka 5 km.

Jag har gått ned 1,9 kg och jag är nöjd med mitt nya BMI.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bra gjort,!
Jag är så nöjd att vi kommit igång med vår Powerwalk, alltid lika givande och man hinner prata av sig allt som hänt under dagen!

Singelmamman sa...

Wow! Bra jobbat! Fasta i tre dagar borde jag också göra.

Gafflan sa...

Heja!!
Vilket bra resultat. :)

Småländskan sa...

Otroligt att det kan gå så fort utför! Med kilona alltså. Jag måste nog börja med en sån kur x 3, minst.
Troligen är det för sent att be dig säga till Nilla att hon är saknad på bloggen. Kanske kan du säga det på nån "icke-promenad-stund"...
Ha en riktigt härlig midsommar!

Knasterfaster sa...

MM. Tack. Det är inte målet utan vägen som betyder något.
Singel: verkligen wow!
Gafflan: det blir spännande att se om jag håller vikten över midsommar.
Småländskan: jag räknar fastan som en kickstart. Jag vill gärna gå ned lite till i vikt om det går. Jag ska träffa Nilla snart igen och då ska jag hälsa.