onsdag 26 juni 2013

Sus - vad är det jag inte får se?

Hade tänkt klippa gräs idag men det regnar. Hade tänkt tvätta men tvättmaskinen har varit upptagen sedan tidigt imorse, först med Sambon tvätt och nu är det Största som tvättar.
Då tittar jag väl på Allsången på Svt-play tänkte jag och kanske har tur och får se en glimt av Sus som var där och nästan dog. Det kunde jag inte. Så fort jag tyckte mig ana Sus eller då programmet kom till de kritiska partierna då Carola uppträdde så kom det upp ett meddelande i min skärm som sa "Du får inte titta på den här videon". Nehej, varför inte det då?! Jag är inte en känslig tittare så det så. Nu är jag arg.

6 kommentarer:

Mika sa...

Dog? Kan man dö på allsång på skansen? Alltså av själva tittandet?

Eller har jag missat något?

Kram

Mika sa...

Nu har jag googlat allsången och död. Jag kom till Sus sida.
Jag tror hon gillar Carola. :)

Knasterfaster sa...

Mika: Sus är typ galen i Carola. :-)

Unknown sa...

Jag började undrade om det var om mig du skrev, men nu fattar jag! Det är en annan Sus som du skriver om. Vadå dog? Berätta.

Sus sa...

Sus älskar Carola. Älskar. Med stora bokstäver, egentligen.

Jag dog och återuppstod. Eller så drömmer jag ännu.

Jag vet fan inte.

Sus sa...

Och man får inte se videon om man inte älskar Carola.