torsdag 20 juni 2013

Jag saknar dem inte alls men

jag har gått omkring och funderat på var de satt de där nästan 2 kg som jag har tappat. Jag tror jag har hittat stället nu. Förut när jag satt ihop fötterna så slog låren ihop och de gör de inte längre. Jo, det gör de men inte på samma sätt som förut.

Idag äter jag igen. Tomat och mozarellasallad till lunch och om en stund ska jag äta potatis- lax- pesto- färsk basilika- och egenodlade rädisor-knyte. Rätten ligger i aluminiumfolie på grillen just nu.

Idag har Nilla varit här. Åh så roligt! Vi promenerade och pratade i en mil.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Mina överflödiga kilo sitter bland annat på mina lår. Och mina bröst. Lyckost dig o Nilla att ni fick promenera tillsammans.

esterii sa...

Glad midsommar till dig!

Susjos sa...

Men oj så duktig du har varit! Fastat i flera dagar, jag skulle bli så hungrig!
Hm, undrar hur jag ska bli av med mina 2-3 kilo? Men det är egentligen enkelt...dra in på kalorierna helt enkelt!
Ha en trevlig Midsommar!!

Knasterfaster sa...

Singel: enligt min sambo så satt de 2 kilon som jag har tappat på mina bröst. Jag hoppas på att få träffa Nilla snart igen och dig förstås!
Esterii: Tack det samma!
Susjos: jag blev inte alls hungrig. Hoppas du har haft en skön arbetshelg.

Unknown sa...

har du inte fått nån känning i magen nu när du började äta?
Har gått i riktigt raskt tempo idag fast jag hade bestämt att INTE promenera där jag befinner mig just nu, inte när vi såg hela gänget med vildsvin på så nära håll från där vi bor nu.
Men, jag har också bestämt mig för att tappa kilon, gör det i samstämdhet med maken, tror att han kommer sluta snarka om han går ner runt 5 kilon sa jag till honom i natt, när jag väckte honom för säkert 10:e gången!
Så nu jäklar ska det promeneras!