lördag 8 juni 2013

Snart är det fest igen!

Kl. 16 börjar festligheterna (krockar tyvärr med prinsessbröllopet). Då ska vi hem till Sambons syster för att gemensant fira våra söner som tog studenten igår. Vår äldsta son och hennes yngsta. Klassen hade förfest där hemma hos dem igår eftermiddag. Sambon har ringt och kollat om huset står kvar och det gör det. Jag har varit på stan och inhandlat examenspresenter till dem bägge två idag. Största fick present av oss igår också. Han hade önskat sig en kokbok och fick en Ipad för det är (nästan) samma sak tyckte Sambon och jag.

Vi har 15 bitar supergod smörgåstårta över. Någon som har vägarna förbi imorgon?

3 kommentarer:

Aurora sa...

Festa till det med familjen. Kram

Fru Venus sa...

Ha ha, Ipad och kokbok lika :-) Jag ska aldrig visa detta för tjejerna! Du får gärna komma förbi med smörgåstårtan, tror Knaster och Faster skulle uppskatta en bit av den också.

Shamrock sa...

synd att du bor så långt bort annars hade jag gärna kommit förbi på en bit. Jag älskar smörgåstårta