måndag 3 juni 2013

Inte pelargoner!?

Sambon och jag handlar. Lite av varje. Nu har vi handlat blommor. Sambon vill inte handla tantblommor, inga pelargoner. Jaha?! Han tycker att jag ska be personalen om hjälp. Det är när vi inte är överens som JAG SKA be om hjälp. Det är inte JAG som tycker att pelargoner är en tantblomma. Sambon tycker att det tar för lång tid för mig. Det är för att jag springer runt och letar efter en billig tålig blomma som inte är är en pelargon.
Påbörjade det här inlägget igår. Sambon kom och gav mig en puss sedan när jag satt där i entrén och var arg.... Han menade inte alla pelargoner förklarade han för mig. Han menade en viss rosa sort. Jag ska handla pelargoner tillsammans med promenad-Sus på onsdag. 

3 kommentarer:

Susjos sa...

Jag älskar pelargoner!
Hälsningar tant Susjos

Knasterfaster sa...

Susjos: pelargoner är underbara!

Fru Venus sa...

Oj. Då ÄR jag verkligen tant!