söndag 9 juni 2013

Söndagspromenad

Efter smörgåstårtefrossandet gick jag på en riktigt lång promenad. Tror att Sus och jag traskade i två timmar. Hade inte riktigt koll på tiden för när jag kom hem till Sus blev jag presenterad för hennes nya hembiträde Ester. Ester är en självstädande dammsugare som är direktimporterad från USA. Ester var ganska tystlåten men effektiv. Medan Sus och jag tog en snabbfika (underbar morotskaka med överdrag av philadelphiaost blandad med nutella!) så hann Ester med att dammsuga i både kök, badrum och tambur.
När jag kom hem efter promenaden hade klockan hunnit bli 21.30. Då åt vi inte smörgåstårta igen utan lite annat smått och gott som Sambon och Minsta dukade fram till vår sena middag.
Efter middagen bokade jag och Sambon en resa till Grekland i sommar. Bara så där.

Inga kommentarer: