tisdag 4 juni 2013

Lyser sol. Faller regn.

Vilket fantastiskt fint sommarväder vi har! Tänk att det redan är sommar! Vart tog april och maj vägen? De sa schvupp så var de över! Vilken skillnad mot februari som varade i ett halvår.

Jag grejar och fipplar. Idag har jag hållit på precis hela dagen och fått ingenting gjort. Det är en konst det med ska jag säga er. Nu är jag så trött så trött.

Imorgon ska jag på sommarfest. Medbjuden som respektive till Sambon. Sambon har fixat skjuts dit och hem med en som arbetskamrat som är gravid. Bra, då kan vi dricka lite. I år är det ingen hemlig resa. Vi vet vart vi ska.

Måste nog gå upp extra tidigt imorgon om jag ska hinna få något ogjort innan jag ska på fest. Gräset behöver klippas,  ogräset dras upp, badrummet städas, kaninburen flyttas, festmaten handlas och skafferi och kylskåp rensas.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ska du göra allt det i morgon bitti??

Singelmamman sa...

Säger som Maria? Nu blev jag trött.

Knasterfaster sa...

Maria och Singel: jag har SENESTER