tisdag 11 juni 2013

Mycket ska man höra innan öronen trillar av

Mötte en märklig människa under min arbetsdag idag. Alla tankar som for genom hennes huvud släppte hon ut genom munnen utan censur. Det minst konstiga hon sa var att hon ville klämma min finne som jag har i pannan. Efter cirka 10 minuters dividerande kom vi tydligen fram till ett gemensamt beslut(?) så hon tackade för sig och gick.
Efter jobbet (jag jobbade till 17) åkte vi och handlade skolavslutningskläder till minsta. Han slutar imorgon. När jag kom hem igen gick jag ut och gick. Ikväll fick Sus och jag sällskap av en snabbgångare så ikväll stannade vi inte och tittade på djur och natur som vi brukar när vi går själva. Jag fick mjölksyra i benen efter bara 600 meter men det gick över efter en stund. Det var trevligt med nytt sällskap.
Största har hög feber och ont i halsen sedan igår.
Under tiden som Sambon, jag och Minsta var och handlade jeansshorts och fin t.shirt lagade Mellan kvällsmaten. Han gjorde väldigt goda köttfärsbiffar med klyftpotatis. Jag åt när jag kom hem efter promenaden. Nu har Minsta gjort te så nu ska jag ta det.

1 kommentar:

syster sa...

Vad i hela fridens dagar .......