lördag 12 juni 2010

Åh nej!!!

Jag borde ha förstått det förstås. Mellan har hållit på och städat och fejat. Jag tänkte rita ett kors i taket. Nu kom hans flickvän. Nu måste jag nog masa mig upp och göra rent inne på toa efter mina otrevliga besök där under natt och förmiddag. Det är gästtoan nämligen.
Det ser inte så trevligt ut i köket heller ser jag här ifrån sängen. Diskbänken är full med disk. Kanske kan be Största om hjälp med den.
Jag som låg här i godan ro och lyssnade på Spottan som jag fått av någon okänd som jag tror är Finnpajsaren?
Har pratat med svärmor och fått huvudvärk sedan jag bloggade senast också. Fick nog inte huvudvärken av svärmor.

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ha ha, är du säker på det där med huvudvärken? Be flickvännen röja undan i köket så ser ni vad hon går för ;-)

Tigris Predikantan sa...

Usch, usch ... dessa måsten...
:)

Malla sa...

äh, hon har nog sett lite disk förr :)

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Nej helt säker är jag inte ang. huvudvärken. Å nej, diskbänkar måste hon lära sig att få killarna att sköta. (;
Tigris: Jag usch! :)
Malla: Det var inte så lite disk. Nåja hon såg den aldrig tror jag för hon var aldrig in i köket. Hon var på toa efter att jag hade städat där. (:

nillas liv på pinnen sa...

Min dotter städar inte när pojkvännen kommer på besök. Vad har jag gjort för fel?

Knasterfaster sa...

Nilla: Du har säkert inte gjort något fel. Hon vill väl ha det så.