fredag 20 januari 2012

Nu har det hänt något mystiskt!

Ikväll har det hänt något väldigt mystiskt. Ulrika Syr är inblandad på något sätt men jag vet inte hur. Jag fick en inbjudan på WF. Den var inte från Sambon som det brukar vara. Den här var från någon annan. Någon okänd. Våga vinna eller försvinna tänkte jag och accepterade inbjudan. Då fick jag meddelandet. "Men hej, vad kul! Hur hittade du mig? Via UlrikaSyr kanske. Nu kör vi!" Jag svarade "Jag hittade inte dig. Du hittade mig. Vem är du?" Fick svaret "Va?? Fattar ingenting!!!!" Efter en stund visste jag i alla fall vem hon var och hon fick veta vem jag var så då började vi spela. Det var då det hände något mycket mystiskt. Jag fick så fantastiskt bra bokstäver! Det har jag aldrig fått när jag spelat mot Sambon. Efter fem lagda ord har jag 105 poäng. Tiles left 64. Jag fattar ingenting!!!

5 kommentarer:

h sa...

Plötsligt händer det!? :)

nillas liv på pinnen sa...

Men vem är det då?

Nu får jag en misstanke om att det är någon ovanför. Jag nämner inga namn så har jag inga namn nämnt.

Malla sa...

Mystiskt! Jag vågar bara spela mot sonen och hans kompisar, är så dålig förlorare :D

Maria sa...

Eftersom jag är en av de få som inte spelar WF så har jag noll koll men jag förmodar att 105 p efter fem ord är bra.

Men nu till något viktigare- vart går de där nycklarna som Sambon fick med posten??

Fru Venus sa...

Är det ok om jag inte fattar ett dugg?