fredag 6 januari 2012

Vi behöver ett runt eller ett ovalt köksbord

Min kärbo Sambon och jag har varit ute och gått i två timmar. Sambon valde att checka in på ett ställe under vägen. Han sa att det stod att han checkade in i Helvetet men det tror jag inte var sant för det var inte alls varmt där. Vi gick in på Mio och tittade på möbler. Det var riktigt roligt. Bilderna tog jag precis i närheten av Störstas och Mellans skola. Den de går i alltså. De äger den inte.
Nu måste jag få iväg Mellan till Ica för att handla fläskfilé, glögg och saffransbröd. Största meddelade häromdagen att han inte druckit glögg och ätit lussekatter sedan förra julen. Stackarn.




5 kommentarer:

h sa...

Var det ingen som fick mannen på kroken idag? ;)

Fru Venus sa...

Ska ni ha ett vitt bord finns det ett fint vitt på IKEA, Liatorp :-)
Kvällskram!

Shamrock sa...

Hälsa Största att det gäller att hålla sig framme annars blir man utan. Speciellt i en familj där man har 2 syskon

Mallan sa...

Jösses, hur har han kunnat missa det? Härlig natur ni har :-)

Malla sa...

synd vi inte bor närmare, vihar ett vitt bird stående i garaget som vi inte använder, det hade ni fått.