torsdag 26 augusti 2010

Upphittat: en kvinnokropp.

Jag har misstänkt det länge men idag fick jag det bekräftat. Jag har fått någon annan kvinnas kropp!. Plötsligt en dag så vaknade jag och då hade min kropp blivit utbytt mot någon annans. Ja, jag tror faktiskt t.o.m. att jag fått två andra kvinnors kroppsdelar. Jag känner inte alls igen mig själv i den här kroppen. Det har blivit jättesvårt att köpa kläder för ingenting passar. Förut visste jag precis vad jag passade i för storlekar och behövde aldrig ens prova ett plagg innan jag köpte det. 

Jag var och handlade nya bh-ar idag. Jag tog hjälp av hon som jobbade där. Det blir så himla svettigt annars om man själv ska springa in och ut ur omklädningsbåset för att hämta nya bh.ar om de man provar inte passar. Nåväl, jag tog hjälp av den här tjejen i alla fall och hon passade på att mäta bysten på mig. Förut när jag blivit mätt (alltså inte när jag ätit något utan då någon tagit ett måttband runt bysten på mig) så har jag haft storlek 75-80 B. Nu har jag 70 DD. Jag har alltså både krympt och vuxit! Omkretsen har blivit mindre och omfånget har blivit större. Jo men det får man väl vara tacksam för, väl? Efter att ha ammat tre barn i totalt nästan 3 1/2 år så väl det nästan något av ett mirakel att bysten blivit större? Jag tror inte på mirakel. Jag tror att jag råkat få med mig någon annan kvinnas kropp hem någon gång efter en fest eller så kanske. Jag vet inte när det kan ha hänt. Om vi går till mina nedre regioner så är det i princip samma sak som hänt där fast tvärtom. Förut köpte jag byxor i storlek 36/38. Nu har jag faktiskt ingen aning om vilken storlek jag har. Jag har vågat inte prova större storlekar än 42 och då sitter byxorna för trångt. Tills vidare struntar jag i att köpa jeans eller andra byxor. Jag köper leggings istället. 

Är det någon därute som saknar en överkropp eller en underkropp? Hör av er till mig så kan vi komma överens om när vi skulle kunna ses och skifta tillbaka. Om jag får så behåller jag iofs gärna överkroppen för den är jag ganska så nöjd med, åtminstone till strax nedom bysten. Magen kan du få tillbaka för den här bulliga är inte alls lika fin som den släta fasta som jag hade förut. Jag vill ha tillbaka hela min gamla underkropp. Ja, om du vill kan du få de här fötterna som jag har. De är nog mina gamla som jag alltid har haft men de har jag aldrig varit nöjd med så vill du ha dem så kan du få dem om du har något bättre att ge mig i utbyte. Jag kan tänka mig att ge dig mitt tjocka kraftiga hår i utbyte mot ett par små och fina fötter. 

16 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men du som jobbar där uppe på sjukhuset, är du säker på att du inte råkat få i dig ett implantat när du inte märkt det? Det finns så många klåfingriga plastikkirurger, har jag sett på TV. Jag tror det måste vara så för i annat fall kan man bara gå från B-kupa till DD-kupa när man är nyförlöst. Det är i alla fall min erfarenhet och den ska inte föringas.
Vad gäller byta kroppsdelar så tror jag inte du vill ha en 47-årings. Speciellt som den snart fyller 48. Ingen spänst kvar i materialet, om man säger så.

Fru Venus sa...

Du vill inte ha min heller, däremot fundrerar jag på att laga två av min :-) Vad snygg jag skulle bli och vad mycket jag skulle få gjort!

Knasterfaster sa...

Nilla: Vad jag vet har jag inte träffat någon plastkirurg. Kan jag ha fått i mig implantatet med maten? Ibland är det buffé i personalrestaurangen. Man ska nog inte byta ned sig i ålder om man byter. Om det går så ska jag försöka byta upp mig till en yngre kropp.

Rut-Knut-Tjut sa...

Ja du...konstigt livet kan vara. Tror också jag fått en annan kropp, eller så är det ålderna som sätter sina spår. Att man fyller 30 måste väl visa sig på något vis?

Malla sa...

Haha :) Vilken hylla du måste ha. jag har 70B (liten b säkert). Jag tror byxstorlekarna har blivit mindre - det är nog det som är problemet!

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Din+min kropp/4=Superwoman!
Rut-Knut-Tjut: Jo, det är väl åldern...suck!
Malla: När jag tänker efter så har Sambon påpekat att jag växt men jag har inte trott att han menat det på riktigt! Jag misstänker också att byxstorlekarna har blivit mindre. Det här med byststorleken fattar jag nada av. Jag googlade min nya storlek och såg att jag nu tillhör gruppen "vi kvinnor med stora bröst". Jag känner inte riktigt att jag kan identifiera mig med dem ännu. Jag är nog lite chockad. );

Renée sa...

Kunde man inte få byta med nån elitgymnast ett tag tills man ser normal ut igen?

Knasterfaster sa...

Renée: Jo det tycker jag. Det borde vara en mänsklig rättighet att få se ut som en elitgymnast! (;

Ulrika sa...

Hm. Där sa du något. Undrar om inte det hänt mig också, ja inte att jag bytt mot dig för du är mycket mycket mindre än jag, men jag har delar som putar ut som inte putat ut förr..

Måste vara nåt som går...? eller...?

Knasterfaster sa...

Ulrika: Tur det putar på rätt ställen i alla fall. (;

Shamrock sa...

Visst är det konstigt. När man får experthjälp att köpa BH så får man alltid mycket större bröst. Jag gick från B-kupa till E-kupa (det är samma som DD). Vad ska man med plastikkirurger till? Bara att köpa ny BH

Knasterfaster sa...

Shamrock: Brösten kanske blir glada då de ska få en ny bh så därför så sträcker de på sig! I morgon bitti kanske jag har b-kupa igen. (:

nillas liv på pinnen sa...

Du kan nog ha fått i dig det via maten. Dem medicinska utvecklingen går ju så snabbt framåt. Det kan vara så att du är utsatt för ett kaninförsök. Om det är fallet är det nog fler som är inblandade i experimentet så jag föreslår att du går runt på sjukhuset och kollar om det är några fler som plötsligt fått större byst. I så fall kan ni vända er till någon instans, tror jag. Kanske till och med ett skadestånd kan komma i fråga.

Knasterfaster sa...

Nilla: Nä nu järnspikar! Inte nog med att de ger mig dålig lön ska de fippla med min byst och utsätta mig för hemliga kaninförsök också?!!!! Imorgon tar jag med mig ett måttband och går runt och mäter och intervjuar. Jag måste ta mitt ansvar som skyddsombud!

Sus sa...

Tights is da shit! Allra helst de som är av jeanstyg. HM:s är jag kär i.

Madlar sa...

Mina bröst har samma storlek men de pekar mer nedåt än framåt, fått putmage som har tendens att hänga över linningen...kan absolut inte bero på att jag köper för små byxor...eller? Jag vill gärna få tillbaka min mer tighta kropp, den här slöslappa tingesten jag släpar runt på gör ingen människa glad. Vill du ha den? Kan även tänka mig mig att pruta :)