måndag 7 februari 2011

Äntligen!

Äntligen har jag fått 40 följare! Det har pendlat mellan 38 - 39 följare så länge så jag trodde att antalet hade låst sig där. Varmt välkommen Osloskånskan!

I torsdags sa jag upp mig från mitt nuvarande arbete. Jag gick in till klinikchefen och räckte fram min avskedsansökan. Han frågade om det fanns något han kunde göra för att få mig att stanna och jag svarade: Nej, tyvärr det finns ingenting som får mig att stanna här. Han såg ledsen ut. Han sa att jag såg lycklig ut och att det strålade om mig.

Idag har jag fått mitt nya anställningsbevis. Äntligen!

16 kommentarer:

Nica sa...

Åh - fyfasen vad skönt!
Jag höjer mitt vinglas för dig, idag fina Knastring!!

Osloskånskan sa...

Oj! Surprise alltså! GRATTIS SNUPPA!
Jag vet att du kan stråla :-)

Fru Venus sa...

JAAAAAAA!!!!! Fan vad jag har väntat! :-)) ÄNTLIGEN! GRATTIS! KRAMKRAMKRAM!

Singelmamman sa...

Grattis! Det kommer att bli toppenbra. KRAM!

PS. Och strålar, det gör du mycket, och bra.

nillas liv på pinnen sa...

Grattis! Vad kul!
Kommer och tittar på dig på nya jobbet.

Pillargontanten sa...

Du, va kul :)
Hoppas du kommer att trivas på det nya ;)
Och lite avundsjuk, jag skulle verkligen vilja göra nåt annat!

Anonym sa...

Åh, vad roligt, Grattis!!!!!!!!!!

Malla sa...

Men, superdupergrattis, så kul! Jag hänger inte med här hör jag ju. Vad är det för nytt jobb du har?

Mika sa...

Grattis!!! Vad roligt!!! ...nu vill vi veta allt om det nya arbetet!!!!

Snäckskalsdalen. sa...

Kul! Trevligt! Gratulerar! Det är bra med förändringar emellanåt!
Kram

Shamrock sa...

Grattis till nya jobbet!

Renée sa...

AH, GRATTIS! Alltid kul med förändringar om man inte trivs. Hoppas det nya blir toppen!

Ancan sa...

Så härligt det låter - lycka till med nya livet :)

Anonym sa...

Säger som alla andra här GRATTIS! Vet inte om jag missat nåt, men jag hade i alla fall ingen aning om att du var på väg att söka nytt jobb. Bara att gratulera, som sagt, och önska dig lycka till.
/Småländskan

Ulrika sa...

Härligt!

Jag är nyfiken på vad det är för ett jobb. Du förtjänar ett bättre jobb och en trevligare arbetsplats!

Madlar sa...

Härligt, stort grattis till steget från och till.