söndag 13 februari 2011

Upplösningstillstånd

Just nu är Knasterfaster i ett tillstånd då hon finner lösningar på allt. Hon är så att säga i ett "upplösningstillstånd". Det är som att hon har kommit in i ett flow. Idag har hon löst flera problem. Bland annat avloppsproblem. Det fixade hon med bikarbonat, balsamvinäger, varmvatten och en diskmaskinstablett. Sambon hade problem med att han saknade cremefraiche till pajen. Det löste hon med yoghurt. Sedan hade Sambon problem med att det inte fanns något att dricka till maten. Det fixar jag sa Knaserfaster och fyllde en tillbringare med vatten samt spetsade till det hela med några jordgubbar från frysen. Passa på nu om har ni några problem som behöver lösas, det kan vara vad som helst, krukväxter som torkar ut, tonårsbarn som trotsar, kärleksbekymmer, datorhaverier, snö som vräker ned m.m. m.m. Knasterfaster lovar hitta lösningar på era problem i ett nafs!

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Hoppas flowet håller i sig. I så fall återkommer jag när jag stöter på patrull nästa gång.;)

Singelmamman sa...

Det är häftigt när man kommer in i sånt där flow. Du kan ge mig en hjälpande hand/ en knuff så att jag söker nytt jobb. Och kanske hittar ett också. :-)

Lysande ögonblick! sa...

Åh så skönt när man är i ett sådant flow. :-)

Fru Venus sa...

Bra! Nytt jobb, lugnare tonåringar, skäggfri haka, nytt jobb och sockerallergi. Tack. ;-)

Malla sa...

Haha, I´ll let you know :D

Rut-Knut-Tjut sa...

Tentaångest kombinerat med omotiverad ikväll att plugga.... Hur göra? (Svara nu att jag slipper plugga ikväll och istället läsa lite mer nästa dag)

Shamrock sa...

Du får nog starta en frågespalt. Fråga Knasterfaster